مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 12:452021-08-03اقتصادي

اختصاص یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای باغات چادگان


رییس اداره ترویج و کشاورزی جهاد کشاورزی شهرستان چادگان گفت: در راستای مقابله با خشکسالی باغات شهرستان چادگان مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال به این شهرستان اختصاص یافت.

- مهدی ارپناهی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در چادگان، اظهار داشت: به دلیل مشکلات ناشی از کاهش نزولات جوی و بروز خشکسالی در شهرستان چادگان 800 هکتار از باغات شهرستان چادگان در معرض خشک شدن قرار گرفت که با اختصاص اعتبار برای آبیاری سیار به باغات از خشک شدن درختان جلوگیری می شود.

رییس اداره ترویج و کشاورزی جهاد کشاورزی شهرستان چادگان در ادامه بیان داشت: محصولات باغی شهرستان چادگان انواع میوه از قبیل گردو، هلو، بادام، آلبالو و زردآلو هستند که 550 هکتار در بخش مرکزی و 250 هکتار در بخش چناررود قرار دارند.

وی ادامه داد: اعتبار تخصیص یافته 50 درصد آورده باغدار و 50 درصد کمک دولت است که به شهرستان تخصیص یافته است و از خسارت 16 میلیارد تومانی به باغداران شهرستان جلوگیری می شود.

ارپناهی گفت: آبیاری باغات با استفاده از تانکرهای اجاره ای در حال اقدام است که انتظار داریم باغداران با مراجعه به جهاد کشاورزی نسبت به پرداخت50 درصدی حق آب اقدام کنند.

رییس اداره ترویج و کشاورزی جهاد کشاورزی شهرستان چادگان عنوان کرد: با توجه به اینکه درختان میوه باغات این شهرستان از قدمت با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای باغات چادگان

اختصاص یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای باغات چادگان