مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 12:352021-08-03اقتصادي

حدود 12 میلیارد تومان کمک اتاق بازرگانی به سیستان وبلوچستان رسید


مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: اتاق بازرگانی ایران و مجموعه ای از تجار و سرمایه گذاران استان با اقدامی ارزشمند در حوزه بهداشت و درمان امروز سه شنبه افزون بر 11 و نیم میلیارد تومان کالا به استان ارسال کردند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: اتاق بازرگانی ایران و مجموعه ای از تجار و سرمایه گذاران استان با اقدامی ارزشمند در حوزه بهداشت و درمان امروز سه شنبه افزون بر 11 و نیم میلیارد تومان کالا به استان ارسال کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری، علیرضا شهرکی 12 مردادماه در حاشیه برنامه ورود کمک های اهدایی اتاق بازرگانی به سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی و بی وقفه مدافعان سلامت برای مبارزه با ویروس کرونا اظهارداشت: موضوع خیلی خوبی که در این استان در جریان ویروس کرونا اتفاق افتاد حضور خیران و افراد مختلف از همه بخش ها برای مدیریت و مقابله با این ویروس است که به کمک مردم استان آمدند.

وی با بیان اینکه کالاهای ارسالی از سوی اتاق بازرگانی قرار است در سه مجموعه دانشگاهی زاهدان، زابل و ایرانشهر توزیع شود افزود: یکی از اقلام شاخص این محموله دستگاه اکسیژن ساز بوده که از نیازمندی های اساسی سیستان و بلوچستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 12 میلیارد تومان کمک اتاق بازرگانی به سیستان وبلوچستان رسید

حدود 12 میلیارد تومان کمک اتاق بازرگانی به سیستان وبلوچستان رسید