مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 11:452021-08-03سياسي

اجرای طرح پنجشنبه های توان افزایی در هلال احمر البرز


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: طرح ملی پنجشنبه های توان افزایی با توجه به کمبود تجهیزات با همکاری نجات گران کادر و داوطلب برگزار می شود.

- ، امیر عباسپور بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از یکی از پایگاه های هلال احمر استان البرز با اشاره به طرح ملی پنجشنبه های توان افزایی گفت: این طرح با توجه به کمبود تجهیزات در برخی شعب و پایگاه های امداد و نجات استان با همکاری نجات گران کادر و داوطلب برگزار می شود.

وی با تأکید بر لزوم استمرار اجرای توان افزایی پنجشنبه ها گفت: با وجود اینکه برخی شعب و پایگاه ها در اجرای مباحث توان افزایی با کمبود تجهیزات مرتبط، طبق سرفصل های ابلاغی دستورالعمل مواجه هستند؛ اما پرسنل و نجات گران داوطلب با بکارگیری سایر تجهیزات و آموزش مباحث مشابه تلاش می کنند تا نسبت به تداوم آموزش ها و مهارت افزایی ها اقدام کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز بیان کرد: برخی تجهیزات مورد نیاز پایگاه ها و شعب بر اساس طرح تقسیم در اختیار شعب و پایگاه ها قرار می گیرد و با مساعدت مدیرعامل و مسئولان سازمان در تلاش هستیم تا علاوه بر ارتقای آموزش ها از طریق توان افزایی پنجشنبه ها، کمبودها و مسائل مرتبط با طرح نیز مورد ارزیابی، بررسی و رفع و رسیدگی قرار گیرد تا نسبت به ارتقای مهارت نجات گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پنجشنبه های توان افزایی در هلال احمر البرز

اجرای طرح پنجشنبه های توان افزایی در هلال احمر البرز