مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 10:352021-08-03سياسي

یادواره متفاوت یک شهید با آزادی 8 زندانی


یادواره متفاوت نوزدهمین سالگرد رجعت شهید شفیعی با آزادسازی 8 زندانی و جمع شدن همرزمان شهید سر مزارش برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، همزمان با نوزدهمین سالگرد خاکسپاری شهید معروف قمی شهید محمدرضا شفیعی، برنامه های متفاوتی برای این شهید والامقام برگزار شد.

اولین برنامه، برگزاری یادواره این شهید در یکی از زندان های قم بود که با حضور مسئولین زندان، به نیت شهید شفیعی که در اسارت و در زندان رژیم بعث عراق به شهادت رسید ه بود و به اسم امام هشتم علیه السلام، 8 زندانی را که به خاطر مسائل مالی در زندان بودند، با کمک خیرین آزاد کردند.

  در این مراسم که به همت سازمان زندان های استان قم و با همکاری انتشارات حماسه یاران در زندان لنگرود قم برگزار شد، همچنین به چهار نفر از زندانیان زندان مرکزی قم که از میان 348 شرکت کننده موفق شده بودند در مسابقه کتابخوانی از کتاب 16 سال بعد با موضوع زندگی شهید شفیعی برگزیده شوند، جوایزی اهداء شد.

برنامه بعدی، جمع شدن همرزمان و خانواده شهید شفیعی بر سر مزار وی در گلزار شهدای علی بن جعفر قم بود که در کنار قبر مطهرش به بیان خاطرات از این شهید پرداختند.

حاج حسین کاجی، راوی دفاع مقدس و از همرزمان شهید شفیعی در این جلسه گفت: متاسفانه خیلی کم از شهدا بین مردم گفته می شود و وظیفه ماست که از شهدا صحبت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره متفاوت یک شهید با آزادی 8 زندانی

یادواره متفاوت یک شهید با آزادی 8 زندانی