مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 10:152021-08-03سياسي

ابراز امیدواری عمار الحکیم به حل مشکلات منطقه ای و جهانی در دوره رییسی


رهبر جریان حکمت ملی عراق ابراز امیدواری کرد که دوره ریاست جمهوری کنونی ایران دوره تازه ای در حل مشکلات منطقه ای و جهانی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید عمار الحکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی آغاز دوران ریاست جمهوری آیت الله سید ابراهیم رییسی را تبریک گفت.

الحکیم در کانال تلگرامی خود ابراز امیدواری کرد که دوره ریاست جمهوری آیت الله رییسی دوره تازه ای در حل مشکلات منطقه ای و جهانی باشد.

وی همچنین گفت که امیدوار است دوران آیت الله رییسی فرصتی تازه برای تقویت روابط دو ملت همسایه در عرصه های گوناگون فراهم کند.

الحکیم اخیرا پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران، در پیامی برگزاری این انتخابات را به رهبر معظم انقلاب و همچنین ملت و دولت ایران تبریک گفت.

سید عمار الحکیم در حساب کاربری خود در شبکه توییتر نوشت: موفقیت تجربه دموکراتیک و اجرای سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری در ایران را به رهبری و دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران تبریک می گوییم .

  وی در ادامه ضمن تبریک به آیت الله به عنوان رییس جمهور منتخب ملت ایران در این پیام اضافه کرد: همچنین برخورداری از اعتماد ملت در چهار سال آینده را به جناب آقای سیدابراهیم رییسی تبریک می گوییم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز امیدواری عمار الحکیم به حل مشکلات منطقه ای و جهانی در دوره رییسی

ابراز امیدواری عمار الحکیم به حل مشکلات منطقه ای و جهانی در دوره رییسی