مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 09:402021-08-03اقتصادي

آب مشترکان پرمصرف یک هفته قطع می شود/ آبرسانی ضربتی 400 لیتر در ثانیه به همدان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: آب مشترکان پرمصرفی که الگوی مصرف را رعایت نکنند، یک هفته قطع می شود و با اخذ تعهد وصل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید هادی حسینی بیدار ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح ضربتی آبرسانی به همدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان همدان در 32 شهر خدمات رسانی می کند به طوری که خدمات آن شامل یک میلیون و 700 هزار نفر جمعیت سطح استان است.

 وی با بیان اینکه علاوه بر 32 شهر 830 روستا نیز زیر پوشش آب و فاضلاب هستند گفت:650 هزار نفر از جمعیت روستاها نیز از خدمات آبفا بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه امسال 45 درصد کاهش بارندگی نسبت به سال قبل داشتیم افزود: بارندگی بهار امسال به 15 میلیمتر هم نرسید و این اتفاق بدی بود هرچند بیشترین منابع زیرزمینی را نیز کشاورزان مصرف کردند.

وی با اشاره به اینکه کاهش بارندگی ما نسبت به بلند مدت 31 درصد بود افزود: ورودی سد اکباتان در سال آبی امسال 26 میلیون مترمکعب بود در حالی که در سال های قبل 64 میلیون متر مکعب ورودی سد بود.

حسینی بیدار با بیان اینکه تامین آب 3 شهر تویسرکان، ملایر و همدان از 32 شهر با شرکت آب منطقه ای است عنوان کرد: در مابقی شهرها تامین، انتقال و توزیع آب و جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب بر عهده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب مشترکان پرمصرف یک هفته قطع می شود/ آبرسانی ضربتی 400 لیتر در ثانیه به همدان

آب مشترکان پرمصرف یک هفته قطع می شود/ آبرسانی ضربتی 400 لیتر در ثانیه به همدان