مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 09:352021-08-03اقتصادي

اجرای سامانه های نوین آبیاری در خراسان جنوبی، محدودیت اعتباری و سطح ندارد


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: اجرای سامانه های نوین آبیاری فاقد هر گونه محدودیت سطح است و با پیگیری های صورت گرفته برای تخصیص اعتبارات محدودیتی در استان وجود ندارد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: اجرای سامانه های نوین آبیاری فاقد هر گونه محدودیت سطح است و با پیگیری های صورت گرفته برای تخصیص اعتبارات محدودیتی در استان وجود ندارد.

غلامرضا قوسی، امروز سه شنبه 12 مردادماه به رسانه های گروهی اعلام کرد: سامانه های نوین آبیاری متنوع برای تمامی محصولات زراعی و باغی مورد استفاده و اجرا قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اجرای سامانه های نوین آبیاری فاقد هر گونه محدودیت سطح است و برای هر سطحی اجرا می شود لذا هرچه سطح تقاضای اجرایی بیشتر باشد، میزان هزینه خودیاری به ازای واحد سطح کاهش پیدا می کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای اجرای سامانه های نوین آبیاری در خراسان جنوبی تاکنون 31 هزار و 500 هکتار از اراضی کشاورزی (زراعی و باغی) مجهز به این سامانه ها شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر این سامانه ها در سطح 12 هزار و 191 هکتار در حال اجرا است و در سال جاری حدود 850 میلیارد ریال اعتبار مصوب از محل کمک های فنی و اعتباری برای استان خراسان جنوبی اعلام شده که به تناسب تخصیص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سامانه های نوین آبیاری در خراسان جنوبی، محدودیت اعتباری و سطح ندارد

اجرای سامانه های نوین آبیاری در خراسان جنوبی، محدودیت اعتباری و سطح ندارد