مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 09:252021-08-03اجتماعي

شهردار کرمانشاه استعفا داد


شهردار کرمانشاه طی نامه ای به استاندار پیش از اتمام مسئولیتش استعفا داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید طلوعی طی مراسمی از سمت خود به عنوان شهردار کرمانشاه، پیش از اتمام مسئولیتش استعفا داد.

طلوعی روز گذشته طی نامه ای به استاندار به شرح زیر از سمت خود به عنوان شهردار کرمانشاه استعفا داد: با سلام و تحیت همان طوری که مستحضرید اینجانب در شرایطی سکان شهرداری را در دست گرفتم که مشکلات عظیمی شهرداری را در برگرفته بود، معوق ماندن 2 ماه حقوق و مزایای پرسنل و نارضایتی عمومی از وضعیت آسفالت معابر سطح شهر، تنظیف و خدمات دیگر.

لیکن امروز پس از گذشت 30 ماه خدمت شبانه روزی لازم است به اطلاع برسانم که به لطف پروردگار و حمایت های دلسوزانه حضرتعالی و سایر مدیران جهادی و دلسوز نظام در سطح استان و پرسنل خدوم شهرداری جا دارد از یک یک آن ها تشکر و قدردانی نمایم.

علاوه بر انجام صدها پروژه خرد و کلان و ابر پروژه در حوزه های عمرانی، خدماتی، فضای سبز، اجتماعی و زیرساخت های نرم افزاری و تهیه سند چشم انداز توسعه پنج ساله شهر نسبت به ارتقا بودجه شهرداری به میزان 230 درصد ارتقا از 800 میلیارد تومان در سال تحویل تا سه هزار میلیارد تومان در سال جاری و موفق به اخذ گواهینامه جایزه ملی مدیریت مالی ایران توسط شهرداری کرمانشاه در سال 99 شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار کرمانشاه استعفا داد

شهردار کرمانشاه استعفا داد