مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 09:252021-08-03اقتصادي

بررسی 15 طرح سرمایه گذاری در کمیته فنی گردشگری کردستان


معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از بررسی 15 طرح گردشگری بخش خصوصی در کمیته فنی گردشگری و سرمایه گذاری استان خبر داد.

- ایسنا/کردستان معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از بررسی 15 طرح گردشگری بخش خصوصی در کمیته فنی گردشگری و سرمایه گذاری استان خبر داد.

آرمان وطن دوست امروز (12مرداد) در کمیته فنی گردشگری و سرمایه گذاری استان اظهار کرد: ایجاد اشتغال، توسعه زیرساخت های گردشگری، طی مراحل قانونی و جذب سرمایه گذاران توانمند از اولویت های صدور مجوز برای ایجاد تاسیسات گردشگری مختلف در سطح استان کردستان است.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان افزود: در این جلسه با بررسی 15 درخواست ایجاد انواع تاسیسات گردشگری سرانجام پس از بحث و بررسی 5 طرح شامل، 4 مجتمع گردشگری و پذیرایی، یک واحد اقامتگاه بوم گردی در شهرستان های سنندج، مریوان و دیواندره موافقت شد.

وی ادامه داد: این معاونت با حمایت از طرح های دارای قابلیت اجرایی و توجیه اقتصادی، آمادگی دارد در اسرع وقت نسبت به صدور مجوز برای متفاضیان واجد شرایط اقدام نماید.

وطن دوست عنوان کرد: میزان سرمایه گذاری در 5 طرح مصوب بالغ بر 18 میلیاردتومان است که در صورت به بهره برداری رسیدن برای بیش از 20 نفر بص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی 15 طرح سرمایه گذاری در کمیته فنی گردشگری کردستان

بررسی 15 طرح سرمایه گذاری در کمیته فنی گردشگری کردستان