مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 09:202021-08-03فناوري

مدرسه انستیتو ملی بازی سازی برای بازی های جدی شناختی


مدیر انستیتو ملی بازی سازی از برگزاری مدرسه بازی های جدی شناختی برای توانمندسازی شرکت کنندگان در بخش هکاتون 1400 خبر داد - به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، مدیر انستیتو ملی بازی سازی از برگزاری مدرسه بازی های جدی شناختی برای توانمندسازی شرکت کنندگان در بخش هکاتون 1400 خبر داد و اعلام کردکه این مدرسه تلاش می کند تا با مرور مقدمات و اصول فنی و شناختی در ساخت یک بازی جدی شناختی، شرکت کنندگان هکاتون را برای تولید پروتوتایپی از یک بازی شناختی آماده کند.

پنجمین دوره جایزه بازی های جدی که این روزها با تلاش دبیرخانه آن در حال فراهم کردن مقدمات برگزاری اش است در گامی مهم فراخوان دعوت به ثبت نام در مدرسه بازی های جدی شناختی را که قرار است با همکاری انستیتو ملی بازی سازی به صورت آنلاین برگزار شود، منتشر کرد.

همان طور که پیش از این و در فراخوان اولیه جایزه بازی های جدی 1400 اعلام شده بود، هکاتون این بار با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و با موضوع توانمندسازی و استعدادیابی با رویکرد شناختی برگزار می شود و ستاد از برگزیدگان خود در قالب جوایز نقدی و تسهیلات حمایت خواهد کرد.

به جز این، بنیاد ملی نخبگان هم با به رسمیت شناختن هکاتون در طرح شهید بابایی، به برگزیدگان حائز شرایط خود امتیاز فعالیت نخبگی اعطا خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه انستیتو ملی بازی سازی برای بازی های جدی شناختی

مدرسه انستیتو ملی بازی سازی برای بازی های جدی شناختی