مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 09:202021-08-03سياسي

جوانان جامعه دین گریز نیستند/ جوانان تشنه مطالب ناب و حقیقت هستند


فرزانه با بیان اینکه جوانان تشنه مطالب ناب و حقیقت هستند، گفت: دین هم همان حقیقت ناب است که باید در نحوه انتقال مفاهیم دینی و شکل ارائه آن دقت شود.

- ، برنامه تلویزیونی چراغ شبکه 5، در هفته جاری میزبان خانم فرزانه کارشناس فرهنگی و فارغ التحصیل رشته علوم قرآن و حدیث از دانشگاه تهران، دارای 20 سال سابقه فعالیت فرهنگی و مذهبی، مدیرکانون فرهنگی غدیر کرج و از مدیران مجموعه¬های مردمی که فعالیت¬های فرهنگی و جهادی زیادی را بخصوص برای بانوان جوان انجام می دهند، بود.

فرزانه با اشاره به مشکلات ناشی از کم کاری و بد مسئولیتی برخی از مسئولین جمهوری اسلامی که منجر به نارضایتی مردم و بدبینی آنها نسبت به دین و اسلام شده، قائل شد با این وجود این امر به منزله دین گریزی جوانان جامعه نیست، هر چند تعداد بسیار اندکی از آن ها بخاطر عناد و لجبازی با حجاب مخالف هستند.

باید دین را با ادبیاتی نوین و امروزی و از زوایای مختلف علمی و تاریخی و بر اساس کارکردهای دین در زندگی برای جوانان تبیین کرد که بی تردید مفید و مؤثر خواهد بود.

اینکه برخی می گویند بحث حجاب و عفاف را از منظر برون دینی تبلیغ کنیم چون جوانان دین گریز هستند یا می شوند حرف نادرستی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان جامعه دین گریز نیستند/ جوانان تشنه مطالب ناب و حقیقت هستند

جوانان جامعه دین گریز نیستند/ جوانان تشنه مطالب ناب و حقیقت هستند