مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 09:152021-08-03فرهنگي

شعر جعلی به نام مولانا در «کتاب باز»


کمپین مبارزه با نشر جعلیات اعلام کرد شعری که به نام مولانا توسط اردشیر رستمی در برنامه «کتاب باز» خوانده شده شعر این شاعر نیست.

- کمپین مبارزه با نشر جعلیات اعلام کرد شعری که به نام مولانا توسط اردشیر رستمی در برنامه کتاب باز خوانده شده شعر این شاعر نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در برنامه کتاب باز با اجرای سروش صحت، اردشیر رستمی هنرمندی که با بازی در نقش شهریار در ذهن عموم مردم مانده و حافظه شعری خوبی هم دارد شعری را به نام مولانا خوانده است که کمپین مبارزه با نشر جعلیات اعلام کرده این شعر از مولانا نیست.

البته پیش تر نیز شاهد منسوب کردن شعرهای جعلی به شاعران مطرح توسط سلبریتی ها و در برنامه های تلویزیونی بوده ایم.

این بار اردشیر رستمی، کاریکاتوریست، تصویرساز، شاعر و بازیگر در برنامه تلویزیونی کتاب باز که با اجرای سروش صحت در شبکه نسیم و با محوریت کتاب پخش می شود، شعری را به نام مولانا خوانده که اعلام شده از آنِ او نیست؛ ای که می پرسی نشان عشق چیست؟/ عشق چیزی جز ظهور مهر نیست .

کمپین مبارزه با نشر جعلیات که چند سالی است با همکاری فرزندان عده ای از نویسندگان و شاعران و نیز استادان دانشگاه در حوزه معرفی آثار ادبی جعلی فعالیت می کند با هشدار دوباره این موضوع نوشته است: آقا و خانم سلبریتی! مهمانان محترمِ برنامه های فرهنگی! ای کسانی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعر جعلی به نام مولانا در «کتاب باز»

شعر جعلی به نام مولانا در «کتاب باز»