مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 09:152021-08-03سياسي

مشکلات بدحجابی و بی حجابی در سواحل باید حل شود


بی حجابی و بدحجابی در سواحل از مشکلات ماست و توصیه و تاکید می کنم که برای این پدیده تصمیاتی گرفته شود چون بی حجابی در ساحل بیداد می کند و باید فکری با حال آن کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد،حجت الاسلام مهدی تقی زاده امام جمعه سرخرود در جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش سرخرود که ظهر امروز با حضور نماینده مجلس و تعدادی از مدیران شهرستان در مصلی این شهر برگزار شد خواستار اقدامات عملی شورای فرهنگ عمومی شد و اظهار کرد: در گذشته جلسات شورا فقط بیانیه صادر می کرد که لازم است اقدامات عملی صورت گیرد.

وی گفت: امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم محرم برگزار می شود چون سرخرود مهد شور و شعور دینی است و شهدای بزرگواری را تقدیم نظام کرده اما جایگاه سرخرود در شهرستان مناسب نیست هر چه خواستند از ما می گیرند اما توجه ای به ما نمی شود و در داده ها مظلوم هستیم.

تقی زاده خاطرنشان کرد: بی حجابی از دیگر مشکلات ماست و توصیه و تاکید می کنم که برای این پدیده تصمیاتی گرفته شود زیرا بی حجابی در ساحل بیداد می کند و باید فکری با حال آن کرد چون گزارش مکرر مردمی از بی حجابی ها در مراکز فروش به ما می رسد که باعث ناراحتی مردم متدین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات بدحجابی و بی حجابی در سواحل باید حل شود

مشکلات بدحجابی و بی حجابی در سواحل باید حل شود