مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 08:502021-08-03سياسي

آغاز رقابت 15 هزارو 820 داوطلب اصفهانی در آزمون های نظام مهندسی از فردا


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: آزمون ورودبه حرفه مهندسی در 31 صلاحیت تخصصی در روزهای 13 تا 15 مرداد ماه در 5 نقطه از استان اصفهان همزمان با سایر استان ها برگزار می شود.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: آزمون ورودبه حرفه مهندسی در 31 صلاحیت تخصصی در روزهای 13 تا 15 مرداد ماه در 5 نقطه از استان اصفهان همزمان با سایر استان ها برگزار می شود.

علیرضا قاری قرآن با بیان اینکه آزمون ورود به حرفه مهندسی در 31 صلاحیت تخصصی از فردا برگزار می شود، اظهار کرد: این آزمون به عنوان بزرگترین آزمون حرفه مهندسی در کشور بوده که داوطلبان آن در روزهای 13 الی 15 مرداد ماه در استان اصفهان همزمان با سایر استان ها به رقابت می پردازند.

وی افزود: در سراسر کشور تعداد 276 هزار نفر برای این آزمون اقدام به ثبت نام کرده اند که تعداد 15 هزار و 820 داوطلب مربوط به استان اصفهان بوده که این میزان حدود 6 درصد از داوطلبان کل کشور را شامل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان تعداد محل های برگزار آزمون در این استان را پنج مرکز شامل اصفهان، شاهین شهر، کاشان، نجف آباد و لنجان را اعلام کرد و گفت: ارائه پرینت کارت شناسایی آزمون، کارت عضویت سازمان استان یا کارت شناسایی معتبر عکس دار به جلسه ضروری است، استفاده از کتاب و جزوه در آزمون مجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رقابت 15 هزارو 820 داوطلب اصفهانی در آزمون های نظام مهندسی از فردا

آغاز رقابت 15 هزارو 820 داوطلب اصفهانی در آزمون های نظام مهندسی از فردا