مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-03ورزشي

لرستان تعطیل می شود؟


روند ابتلا به بیماری کرونا بسیار تند است و اگر رعایت نکنیم با مشکلات و محدودیت های جدی مواجه خواهیم شد.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: روند ابتلا به بیماری کرونا بسیار تند است و اگر رعایت نکنیم با مشکلات و محدودیت های جدی مواجه خواهیم شد.

سید موسی خادمی در جلسه ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا، اظهار کرد: با توجه به وضعیت تقریباً بحرانی بیماری کرونا در استان از نظر تعداد مبتلایان، تعداد بستری شدگان و از نظر روند افزایشی تعداد فوت شدگان، ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا تشکیل جلسه داد و گزارش ها حاکی از عادی انگاری شدید مردم است.

وی ادامه داد: گویا مردم فراموش کرده اند که چنین بیماری خطرناکی وجود دارد و رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان بسیار کم و به زیر 30 درصد رسیده بطوری که همه اعضای ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا اظهار نگرانی کرده که در صورت ادامه این روند در هفته های آتی متأسفانه شاهد مرگ خیلی از عزیزان خواهیم بود و مشکلات زیادی برای سیستم بیمارستانی و بخش درمان ایجاد خواهد شد.

خادمی تصریح کرد: به همین دلیل به مدت سه روز نسبت به ارزیابی و تأکید بر رعایت پروتکل ها در همه اماکن خاص مانند پاساژها، دفاتر خدمات و پیشخوان دولت، مراکز پلیس + 10، باشگاه های ورزشی، رستوران ها، هتل ها و مراکز اقامتی، تالارها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان تعطیل می شود؟

لرستان تعطیل می شود؟