مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 08:302021-08-03سياسي

مرجع رسیدگی به استعفای شهردار، شورای شهر است


رییس شورای شهر کرمانشاه از ارسال رونوشت نامه استعفای شهردار به شورای شهر خبر داد و افزود: موضوع استعفای ایشان در اولین جلسه شورای شهر جدید مطرح خواهد شد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس شورای شهر کرمانشاه از ارسال رونوشت نامه استعفای شهردار به شورای شهر خبر داد و افزود: موضوع استعفای ایشان در اولین جلسه شورای شهر جدید مطرح خواهد شد.

طیب حیدری در گفت و گو با ایسنا، درخصوص تحویل نامه استعفای شهردار به استاندار کرمانشاه گفت: مرجع قانونی انتخاب شهردار، شورای شهر است و بر اساس قانون مرجع رسیدگی به استعفا و یا استیضاح و برکناری شهردار هم شورای شهر است.

وی افزود: شورای پنجم روز پایانی کار خود را می گذراند، اما این به معنی پایان یافتن ماهیت شورا نیست و تنها اعضای آن تغییر خواهند کرد و شورای شهر همچنان پابرجاست.

حیدری گفت: شهردار کرمانشاه نامه استعفای خود را به استاندار کرمانشاه تحویل داده و معاون عمرانی استاندار طی نامه ای این استعفا را به شورای شهر کرمانشاه اعلام و نامه شهردار را همراه آن پیوست کرده اند.

حیدری گفت: روال قانونی این است که نامه استعفا باید تحویل شورای شهر شود، اما در حال حاضر بصورت غیرمستقیم از سوی معاون عمرانی نامه ای به شورا فرستاده شده و بازهم امکان طرح آن در جلسه شورا وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرجع رسیدگی به استعفای شهردار، شورای شهر است

مرجع رسیدگی به استعفای شهردار، شورای شهر است