مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 08:152021-08-03سياسي

امر به معروف و نهی از منکر در استان بوشهر مسئله محور است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: امر به معروف و نهی از منکر در استان بوشهر مسئله محور است.

- ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر سه شنبه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر اظهار داشت: دبیر و اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تلاش گسترده ای را در راستای دستیابی به اهداف مد نظر داشته اند.

وی با اشاره به اینکه نهی از منکر بالی است که انسان ها بر آن می نشینند و از ظلمت ها نجات یافته و به نور می رسند افزود: فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر کمال آفرین و عامل نجات آفرین و بال رشد است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه امر به معروف و هم نهی از منکر مکمل هم هستند، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر مانند ریل یک قطار هستند و هر دو باید در کنار هم قرار داشته باشند.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه شاخصه اصلی امر به معروف و نهی از منکر، نجات آفرینی و کمال زایی است، افزود: اگر در جامعه ای امر به معروف و نهی از منکر نباشد آن جامعه و آن شخصیت سقوط می کند و درای تمدن نمی شود.

وی یکی دیگر از شاخصه های امر به معروف و نهی از منکر را مسئله محور بودن عنوان و بیان کرد: مسئله محور بودن در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و تبیین اولویت ها بر اساس دانش جامعه شناسی و روانشناسی جغرافیای محیطی یک کار ضروری اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر به معروف و نهی از منکر در استان بوشهر مسئله محور است

امر به معروف و نهی از منکر در استان بوشهر مسئله محور است