مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 08:152021-08-03حوادث

کشف 337 کیلو مواد مخدر در خراسان جنوبی


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 337 کیلو و 200 گرم مواد مخدر طی 2 عملیات پلیسی در استان خبر داد و گفت: طی این عملیات ها 4 سوداگر مرگ دستگیر شدند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی پاسگاه قومنجان قاین هنگام کنترل خودروهای عبوری و گشت زنی در محورهای فرعی این شهرستان به یک سواری پژو 405 مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در بازرسی از سواری پژو، 234 کیلو و 900 گرم تریاک کشف کردند، بیان داشت: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی همچنین افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک سواری پژو 405 مشکوک شدند و به راننده آن با علایم هشدار دهنده دستور ایست دادند.

فرشید تصریح کرد: راننده سواری پژو به محض مشاهده مأموران پلیس متواری شد که در اقدامی منسجم و هماهنگ خودرو متوقف و در بازرسی از آن 102 کیلو و 300 گرم تریاک کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در ادامه عملیات یک سواری پژو 405 دیگر که راه پاک کن و اسکورت خودروی حامل محموله مواد مخدر بود توقیف شده، تصریح کرد: مأموران در این رابط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 337 کیلو مواد مخدر در خراسان جنوبی

کشف 337 کیلو مواد مخدر در خراسان جنوبی