مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-03اجتماعي

بارندگی در همدان تصادفات را 40 درصد افزایش داد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: پس از بارندگی روز گذشته شاهد افزایش 40 درصدی تصادف درون شهری همدان بودیم.

- سرهنگ فرخ جمالی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه تمامی تصادفات خسارتی بودند و خوشبختانه سانحه فوتی نداشتیم، افزود: بر اثر بارش باران تردد خودروها کُند شده و رانندگان باید با سرعت مطمئنه تردد کنند.

وی با بیان اینکه روز گذشته شاهد افزایش ترافیک در سطح شهر بودیم، تصریح کرد: مهم ترین مورد ترافیکی روز قبل در بلوار فرودگاه(شهید همدانی) بود که به علت لغزندگی جاده یک دستگاه تریلر واژگون شد.

جمالی ادامه داد: این سانحه به مدت دو ساعت باعث کندی تردد خودروهای عبوری به سمت جاده تهران شد، همچنین در هنگام بارندگی و لغزندگی جاده با عملکرد ضعیف و دیرهنگام ترمز روبرو می شویم و باید با سرعت مطمئنه تردد کرد.

رییس پلیس راهور شهرستان همدان در ادامه با تأکید بر اینکه تصادف عابران پیاده در شهر همدان زیاد است، اظهار کرد: با طرح هایی مانند نصب دوربین و کنترل سرعت که در زیرگذر بعثت و پژوهش انجام شده تصادفات در این مناطق کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه از زمان اجرای طرح در این دو نقطه حدود 1200 جریمه در زمینه سرعت ثبت شده است، مطرح کرد: در تیرماه سال گذشته چهار کشته بر اثر تصادفات در شهر همدان داشتیم که خوشبختانه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارندگی در همدان تصادفات را 40 درصد افزایش داد

بارندگی در همدان تصادفات را 40 درصد افزایش داد