مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:202021-08-03سياسي

برای آیین اربعین از ظرفیت دانشجویی استفاده شود


مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با تاکید بر استفاده از ظرفیت های دانشجویی برای آیین اربعین و تولید محصولات چندرسانه ای ویژه این ایام، گفت: تعمیق باورهای دینی و انقلابی در اذهان دانشجویان از اهداف آیین مذهبی اربعین است.

- ایسنا/فارس مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با تاکید بر استفاده از ظرفیت های دانشجویی برای آیین اربعین و تولید محصولات چندرسانه ای ویژه این ایام، گفت: تعمیق باورهای دینی و انقلابی در اذهان دانشجویان از اهداف آیین مذهبی اربعین است.

سعید یوسفی سه شنبه 12 مرداد در جلسه ستاد دانشجویی اربعین حسینی با اشاره به آغاز عملیات و اقدامات فرهنگی اربعین حسینی، شرایط ویژه امسال و استقبال گسترده مخاطبان، گفت: آیین اربعین مرکز ثقل وحدت میان همه مسلمانان و موجب همدلی در جهان اسلام است.

او حضور دانشجویان و مردم در آیین اربعین را اقدامی در مقابل دیدگاه منفعل غربی برشمرد و افزود: زنده نگه داشتن نهضت، اندیشه ها و مواضع امام حسین(ع) در دانشگاه ها، ایجاد پیوند مستحکم میان دانشجویان، جوانان و اساتید اعم از شیعه و سنی و ملیت ها و اقوام مختلف، ایجاد عزم و اراده استوار برای حرکت و جانفشانی جامعه دانشجویی در مکتب سیدالشهدا از اهداف آیین اربعین دانشجویی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای آیین اربعین از ظرفیت دانشجویی استفاده شود

برای آیین اربعین از ظرفیت دانشجویی استفاده شود