مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-03پزشكي

خطر تبدیل مشهد به کانون گسترش کرونا/ظرفیت بیمارستان ها 100 درصد تکمیل شده است


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه به شدت نگران روزهای آینده شهر مشهد هستیم، گفت: از تمامی مسئولان درخواست داریم برای تعطیلی یا محدودیت این شهر تدبیری بیندیشند تا این شهر به کانونی برای آلودگی گسترده ویروس کرونا در سطح کشور تبدیل نشود.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه به شدت نگران روزهای آینده شهر مشهد هستیم، گفت: از تمامی مسئولان درخواست داریم برای تعطیلی یا محدودیت این شهر تدبیری بیندیشند تا این شهر به کانونی برای آلودگی گسترده ویروس کرونا در سطح کشور تبدیل نشود.

مهدی قلیان با اشاره به اینکه وضعیت مشهد در موج پنجم بحران کرونا بسیار اسفناک بوده و در طول 18 ماهه کرونایی با چنین وضعیتی مواجه نبودیم، اظهار کرد: ظرفیت بیمارستان ها به صورت 100 درصد تکمیل شده است.

میزان مراجعات به مراکز سرپایی کرونا زیر پوشش این دانشگاه به بیش از 5500 در روز رسیده و میزان تست های PCR روزانه هم به بیش از 4400 مورد رسیده است، ضمن اینکه ظرفیت تست سلولی مولکولی تقریباً تمام و در روز گذشته به 10 هزار مورد رسید که این عدد خط قرمز محسوب می شود.

برای تأمین بخش های بستری و سرپایی کیت نخواهیم داشت و متأسفانه ادامه این وضعیت مشکلات جدی در بحث تشخیص PCR ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر تبدیل مشهد به کانون گسترش کرونا/ظرفیت بیمارستان ها 100 درصد تکمیل شده است

خطر تبدیل مشهد به کانون گسترش کرونا/ظرفیت بیمارستان ها 100 درصد تکمیل شده است