مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-03سياسي

پروژه های بزرگ در شرایط دشوار به همت جوانان به سرانجام می رسد


شهردار شیراز با بیان اینکه ایران اسلامی از شرایط دشوار جنگ تحمیلی با همت جوانان گذر کرد و پیروز شد، گفت: اگر با همین همت پیش رویم پروژه های بزرگی همانند خط دو متروی شیراز، - ایسنا/فارس شهردار شیراز با بیان اینکه ایران اسلامی از شرایط دشوار جنگ تحمیلی با همت جوانان گذر کرد و پیروز شد، گفت: اگر با همین همت پیش رویم پروژه های بزرگی همانند خط دو متروی شیراز، در بدترین شرایط به سرانجام می رسد.

حیدر اسکندرپور سه شنبه 12 مرداد در مراسم تست گرم فاز یک خط دوم مترو شیراز گفت: اگر اوراق مشارکت 500 میلیاردی طبق قرارداد، در سال 99 رسیده بود، خط دو مترو شیراز از پیشرفت بالاتری برخوردار بود اما انتخابات و شرایط اقتصادی خاص منجر به معلق مانده این پروژه از فروردین امسال به دلیل نرسیدن اعتبارات که مربوط به سال گذشته بود، شد.

او با بیان اینکه 700 میلیارد اوراق مشارکت نیز برای امسال پیش بینی شده است، افزود: شرایط سخت مالی در این پروژه تمام شد و پیمانکار همکاری لازم را داشت.

افتتاح این ایستگاه ها دو ماه وقت می خواهد، اما ما 4_5 ماه طلایی را از دست دادیم، در حالی که ریل گذاری و برق بالاسری تا اردیبهشت ماه مهیا بود.

شهردار شیراز با بیان اینکه گاهی قضاوت ها مبتنی بر اطلاعات کافی نیست، گفت: در سال 97 ما رکورد حفاری را زدیم و همکاران در سه شیفت کار می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های بزرگ در شرایط دشوار به همت جوانان به سرانجام می رسد

پروژه های بزرگ در شرایط دشوار به همت جوانان به سرانجام می رسد