مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:002021-08-03سياسي

غروبِ طلوعی ...


جلسه امروز شهرداری کرمانشاه رنگ و بوی خداحافظی داشت و سعید طلوعی شهردار کرمانشاه بعد از 30 ماه خدمت در شهر با تقدیم استعفای خود به استاندار کرمانشاه، - با مسئولان استان و پرسنل شهرداری خداحافظی کرد.

جلسه ای که علاوه بر حضور استاندار کرمانشاه، فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) و جمعی از مسئولان استان، تعداد زیادی از پرسنل شهرداری نیز در آن حضور داشتند.

ابتدای جلسه امروز(12 مرداد) با صحبت های شهردار مستعفی کرمانشاه همراه بود و سعید طلوعی ترجیح داد به جای تشریح اقدامات انجام شده در شهر طی این 30 ماه، به دردو دل با پرسنل شهرداری و مسئولان استان بپردازد.

او با عذرخواهی از تمام مردم شهر کرمانشاه گفت: معمولا رسم این است که در جلسه خداحافظی هر مسئول شرحی از کارهای انجام شده عنوان شود، اما من از همین جا می گویم که کنار تمامی کارها و تلاش های صورت گرفته کوتاهی هایی هم انجام شده و من شرمنده مردم کرمانشاه هستم.

طلوعی گفت: تمام پرسنل شهرداری طی مدت این 30 ماه زحمات بسیار کشیده اند و هرکاری در این شهر انجام شده نتیجه زحمات این عزیزان است.

وی به حواشی ایجاد شده میان شهرداری و شورای شهر هم اشاره کرد و افزود: اگر این اتفاقات و سایر حواشی که طی این مدت دامنگیر شهرداری شد نمی بود، شاید حدود دو برابر اقداماتی که در شهر انجام دادیم می توانستیم کار و فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غروبِ طلوعی ...

غروبِ طلوعی ...