مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 06:552021-08-03سياسي

قصد سازمان امنیت و همکاری اروپا برای تداوم همکاری نظامی در موضوع افغانستان


رییس جدید سازمان امنیت و همکاری اروپا از تصمیم و قصد این سازمان برای تداوم همکاری نظامی در رابطه با وضعیت افغانستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، امروز سادیر جباراف رییس جمهور قرقیزستان با آلکسی روگوف رییس جدید دفتر سازمان امنیت و همکاری اروپا در بیشکک دیدار کرد.

رییس جمهور قرقیزستان، انتصاب وی را تبریک گفت و اطمینان داد که برای قرقیزستان اولویت همکاری با سازمان امنیت و همکاری اروپا در طیف وسیعی از ابعاد نظامی، سیاسی، اقتصادی، زیست محیطی و انسانی خواهد بود.

جباراف بر پیروی از  توسعه دموکراتیک و مبارزه با فساد، حفاظت از حقوق و آزادی بشر و آزادی بیان تأیید کرد.

رییس جمهور آمادگی خود را برای ادامه همکاری نزدیک با سازمان امنیت و همکاری اروپا برای برگزاری انتخابات پارلمانی شفاف و عادلانه که قرار است در پاییز امسال انجام شود، اعلام کرد.

وی خاطر نشان کرد که از همکاری سازمان با نهادهای مجری قانون در مبارزه با تروریسم، افراط گرایی در تقویت تعامل نهادهای اجرای قانون با نهادهای جامعه مدنی و سهم آنها در مبارزه با قاچاق مواد مخدر و جنایات سازمان یافته قدردانی کرد.

رییس جمهور به نقش مهم سازمان امنیت و همکاری اروپا در کمک به قرقیزستان در مقابله با همه گیری کووید-19 و پیامدهای آن اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصد سازمان امنیت و همکاری اروپا برای تداوم همکاری نظامی در موضوع افغانستان

قصد سازمان امنیت و همکاری اروپا برای تداوم همکاری نظامی در موضوع افغانستان