مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 06:502021-08-03سياسي

افتتاح دبیرخانه کشوری بنیاد ملی کرامت در مشهد/ اهدای تندیس کرامت به علیرام نورایی


دبیرخانه کشوری بنیاد ملی کرامت در مشهد طی مراسمی با حضور علیرام نورایی، بازیگر سینما و تلویزیون و با حضور خانواده شهدای مدافع حرم افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، یاسر ظریفی، رییس بنیاد ملی کرامت در این مراسم گفت: در دوره دفاع مقدس و دفاع از حرم حضرت زینب در سوریه، در عرصه جنگ سخت جوانان ایران خوش درخشیدند و برای حفظ خاک و ناموس شان از جان شان گذشتند اما در کنار این جنگ سخت؛ نزاع دیگری در قالب جنگ نرم نیز در جریان است که خاکریز آن فضای مجازی و رسانه است و افسران و ژنرال های آن نیز جوانان انقلابی و اصحاب رسانه و هنر هستند.

وی افزود: در عرصه سینما و می زنند بیش از دیگران برخفقان و انحصار در بیان مشغولند و با شعار لیبرال و ازادی در مسیر فاشیسم حرکت میکنند، ادامه داد: در اوج جوانی و شور و شوق کار به خاطر حضور در یک فیلم چندسال به حاشیه رفتم و انواع هتاکی و حتی تهدیدها را به جان خریدم.

وی از فیلم جدیدش خبرداد و گفت: اخیرا در فیلمی به نام جشن تولد با موضوع مدافعان حرم در سوریه بازی کردم که بسیار شرایط خطرناکی داشت و فضای فیلمبرداری در دویست متری داعشی ها بود و به راحتی در تیررس آنها بودیم.

نورایی افزود: فیلمی که با این مخاطرات و با این اهمیت ساخته شد، بدون هیچ حمایتی، تنها در یک سینما و با تعداد کمی بیننده اکران و سپس به حاشیه رفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دبیرخانه کشوری بنیاد ملی کرامت در مشهد/ اهدای تندیس کرامت به علیرام نورایی

افتتاح دبیرخانه کشوری بنیاد ملی کرامت در مشهد/ اهدای تندیس کرامت به علیرام نورایی