مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 06:302021-08-03سياسي

بصیرت و ولایتمداری مهمترین درس عاشورا است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از راه اندازی پویش نسل به نسل در پناه حسینیم ویژه محرم در استان خبر داد و گفت: مهمترین درس محرم و عاشورا، - دشمن شناسی، بصیرت و ولایتمداری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، قیام خونین حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و عاشورا یکی از مهم ترین و با عظمت ترین شعائر دینی و اسلامی است و باید از ظرفیت راه اندازی پویش های مختلف با توجه به شرایط امروز کشور و وجود بحران ویروس منحوس (کووید 19)، در راستای باشکوه برگزار کردن مراسم سوگواری حضرت سیدالشهداء (ع) و یاران باوفایش بهره گرفت.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه هیچ هیأتی در 1443 هجری قمری در مازندران باشکوه تر از همیشه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام ناصر شکریان امیری در ادامه سخنان خود با اشاره به تجربه بسیار موفق هیئات مذهبی در برگزاری مراسم آیینی خصوصاً در سال های گذشته و در شرایط کرونایی، تاکید کرد: یکی از مهم ترین آموزه های قیام خونین حضرت سیدالشهداء (ع) و عاشورا، عمل به تکلیف است و هیأت های مذهبی با همین آموزه ها از قیام خونین سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و مکتب درس آموز عاشورا، مراسم 1443 هجری قمری است و باید از ظرفیت فضای مجازی هم در برگزاری هر چه باشکوه این مراسمات بهره گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت و ولایتمداری مهمترین درس عاشورا است

بصیرت و ولایتمداری مهمترین درس عاشورا است