مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 05:452021-08-03پزشكي

دانشجویان دکتری تخصصی و دستیاران پزشکی بیمه تکمیلی می شوند


مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به مطالبات صنفی و رفاهی دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی پزشکی گفت: موضوع بیمه تکمیلی این گروه از دانشجویان به دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ می شود.

- به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، نشست مجمع دبیران شوراهای صنفی دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی کشور‏، با حضور رحمان خدابنده لو مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت برگزار شد.

این نشست با هدف هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص اهداف و برنامه های این مجمع در سال جاری و همچنین ارزیابی چالش ها و مسائل مربوط به حوزه دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی برگزار شد و اعضای این مجمع به بیان نظرات، پیشنهادات و راهکارهای خود برای حل مشکلات پرداختند.

رحمان خدابنده لو مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت اظهار داشت: این دومین مجمع دبیران شوراهای صنفی دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی پس از آغاز تشکیل این شورا در سال 98 است.

وی خطاب به کاندیداهای و اعضای مجمع دبیران شوراهای صنفی دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه های علوم پزشکی گفت: به دلیل شرایط کرونایی، جلسه به صورت محدود برگزار شده است.

هر یک از کاندیداها، افرادی دغدغه مند هستند و می خواهند به پیشرفت امور صنفی، آموزشی و رفاهی دانشجویان و پیگیری مطال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان دکتری تخصصی و دستیاران پزشکی بیمه تکمیلی می شوند

دانشجویان دکتری تخصصی و دستیاران پزشکی بیمه تکمیلی می شوند