مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 05:402021-08-03حوادث

1700 متر مربع از اراضی دولتی زاهدان رفع تصرف شد


فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از رفع تصرف 1700 متر مربع از اراضی غرب زاهدان مجاور سیل بند موسوم به روستای تصرفی چاه موتور ستار در مردادماه سال جاری خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از رفع تصرف 1700 متر مربع از اراضی غرب زاهدان مجاور سیل بند موسوم به روستای تصرفی چاه موتور ستار در مردادماه سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ غلامرضا سراوانی 12 مردادماه اظهارکرد: در پی دستور مقام قضایی، یگان حفاظت این اداره کل و پس از هماهنگی های صورت گرفته با فرماندهی انتظامی شهرستان رفع تعرض به بیت المال اجرایی شد.

وی ادامه داد: متخلفان در بیش از چندین قطعه و در حدود 1700 متر مربع از اراضی روستای تصرفی مذکور، اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز نموده بودند که یگان حفاظت این اداره کل اقدام به تخریب آن نمود.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: یگان حفاظت این اداره کل به طور مستمر و شبانه روزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی واقع در محدوده و حریم شهرهای استان را رصد می کند و در صورت مشاهده هر گونه تخلفات به طور قانونی و به موقع موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضایی قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1700 متر مربع از اراضی دولتی زاهدان رفع تصرف شد

1700 متر مربع از اراضی دولتی زاهدان رفع تصرف شد