مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 05:202021-08-03سياسي

دستگاه های اجرایی خراسان شمالی، مسؤول حفظ سلامتی مردم اند


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: تمام دستگاه های اجرایی استان، مسؤول حفظ سلامتی مردم در مقابل بیماری کرونا هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، احمد برادران صبح امروز در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: در حال حاضر درصدد تحلیل تأثیرات انتشار ویروس کرونا نیستیم اما حساسیت ها باید نسبت به وضعیت بحرانی این بیماری افزایش پیدا کند.

وی با ابراز گلایه از فعال بودن مراکز تجمعی، گفت: این موضوع باید مورد پیگیری و تشدید اقدامات قرار گیرد ضمن اینکه با تالارهای متخلف برخورد قضایی صورت خواهد گرفت.

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه آمار بستری ها و مبتلایان به بیماری کرونا به شدت رو به افزایش است، تصریح کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی یکی از مهم ترین ابزارها برای مبارزه با این بیماری است.

وی تشکیل ستاد فوق العاده کرونا در سطح شهرستان ها را ضروری دانست و گفت: با تشکیل این ستاد ، فرمانداران نقاط آسیب پذیر را شناسایی کرده و مراقبت های جدی را نیز اعمال کنند.

برادران همچنین پیشگیری در راستای اطلاع رسانی و هشدار به مردم را مهم عنوان کرد و افزود: حساسیت ها باید نسبت به بیماری کرونا افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی خراسان شمالی، مسؤول حفظ سلامتی مردم اند

دستگاه های اجرایی خراسان شمالی، مسؤول حفظ سلامتی مردم اند