مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 05:152021-08-03پزشكي

کام تلخ شیرینی یک عروسی در خراسان جنوبی


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه برخی بیمارستان ها در شهرهای بزرگ برای بستری بیماران با مشکل مواجهند، اظهار کرد: در تیرماه 1400 با برگزاری یک جلسه عروسی در روستایی کوچک با 93 نفر جمعیت، - ایسنا/خراسان جنوبی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه برخی بیمارستان ها در شهرهای بزرگ برای بستری بیماران با مشکل مواجهند، اظهار کرد: در تیرماه 1400 با برگزاری یک جلسه عروسی در روستایی کوچک با 93 نفر جمعیت، داغی بزرگ در تاریخ روستا به جا ماند و تعداد 26 نفر به کرونا مبتلا شدند که از این تعداد تنها 3 نفر سالمند بوده و تعداد 22 نفر دیگر میانسال (9 نفر)، جوان (11 نفر) و نوجوان (3 نفر) بوده اند.

جلال احمدی، امروز سه شنبه 12 مرداد به رسانه های گروهی گفت: این روزها شاهد افزایش شیوع بیماری کرونا و سویه دلتا در کل دنیا هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: همه می دانیم که بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا که تعداد زیادی از افراد جامعه را واکسینه کرده بودند، کم کردن محدودیت ها را شروع کردند، اما امروزه در همین کشورها دوباره شیوع بیماری آنقدر بالا رفته که مجبور شدند محدودیت ها را برگردانند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: همانطور که رویداد مهم المپیک علی رغم اهمیت و جایگاهی که در دنیا دارد، با این محدودیت شدید برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کام تلخ شیرینی یک عروسی در خراسان جنوبی

کام تلخ شیرینی یک عروسی در خراسان جنوبی