مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-03سياسي

گزارش محسن هاشمی در آخرین جلسه شورای پنجم/ 900 مورد نامگذاری داشتیم


محسن هاشمی در آخرین جلسه شورای پنجم با اشاره به 900 مورد نامگذاری در این شورا گفت: در این دوره 20 درصد از پرسنل رسمی و شرکتی شهرداری و شورای شهر کاسته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در آخرین جلسه صحن شورای پنجم اظهار داشت: در مجموع شورای پنجم طی 316 جلسه عادی و فوق العاده و بررسی طرح ها و لوایح حدود 310 مصوبه عمومی و 900 مورد نامگذاری را تصویب کرده است.

وی افزود: اعضای  شورا در جلسات مذکور با حدود 1000 مورد تذکر به شهرداری، تلاش خود را در جهت نظارت موثر بر عملکرد شهرداری تهران و ایجاد بسترهای قانونی صورت داد تا بتواند امروز شهر را در شرایطی آرام، با ثبات و شفاف تحویل شورای ششم بدهد.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: امیدوارم، این تلاش با وجود همه کاستی ها و نقصان ها، مورد قبول مردم شریف تهران قرار گیرد و مدیریت شهری دوره ششم نیز گام های بعدی را در جهت تبدیل تهران به شهری برای زندگی و ساماندهی مشکلات کنونی و پاسخ دادن به مطالبات به حق مردم شریف تهران بردارد.

ما شهر را در شرایطی آرام و با ثبات تحویل شورای ششم خواهیم داد.

وی با ارائه گزارش عملکردی از این دوره گفت: دوران چهارساله شورای پنجم مانند سایر مقاطع مسوولیت به پایان رسید و باید امانت سنگین صیانت و پیگیری از حقوق مردم را شورای ششم عهده دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش محسن هاشمی در آخرین جلسه شورای پنجم/ 900 مورد نامگذاری داشتیم

گزارش محسن هاشمی در آخرین جلسه شورای پنجم/ 900 مورد نامگذاری داشتیم