مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-03سياسي

ماجرای اختلاف شورای ششمی ها برای انتخاب شهردار /چمران: تضارب آراء طبیعی است


رییس موقت شورای ششم تهران با اشاره به اینکه اختلاف نظر منتخبین شورای ششم برای انتخاب گزینه نهایی شهردار طبیعی است گفت: انتخاب شهردار بر اساس قیاس و گزینش برنامه ها صورت می گیرد.

- مهدی چمران رییس موقت شورای ششم تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره نهایی شدن انتخاب شهردار در پایتخت اظهار داشت: صبح امروز سردار احمدی مقدم در حال ارائه برنامه های خود در شهرداری تهران است و پس از آن محسن پیرهادی برنامه هایش را برای منتخبین بیان می کند.

وی افزود: بعدازظهر امروز نیز جلسه ای در مورد تنظیم برنامه های داخلی شورا و روش های داخلی خواهیم داشت.

رییس موقت شورای ششم تهران درباره اینکه آیا گزینه جدیدی از میان 7 گزینه باقیمانده جهت سکان دار شدن شهرداری تهران انصراف داده اند یا خیر گفت: خیر، یکی از گزینه ها برنامه هایش را برای ما فرستاده بود ولی به دلیل مأموریت کاری که برایش پیش آمد فرصت نشد آنها را ارائه دهد ولی به هر حال ایشان هم جزو افرادی هستند که در گزینه های نهایی قرار دارند.

چمران در مورد اختلاف پیش آمده میان منتخبین شورای ششم  جهت انتخاب شهردار گفت: این اختلاف نظر طبیعی است به هر حال همه یک نظر واحد برای انتخاب شهردار ندارند و گزینه ها موافق و مخالف دارد که البته همیشه تضارب آراء وجود داشته و این موضوع مشکلی ندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای اختلاف شورای ششمی ها برای انتخاب شهردار /چمران: تضارب آراء طبیعی است

ماجرای اختلاف شورای ششمی ها برای انتخاب شهردار /چمران: تضارب آراء طبیعی است