مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-03سياسي

در ایام کرونا شیوهٔ برگزاری مراسم ها تغییر کرد، اما هیچ برنامه ای تعطیل نشد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در ایام کرونا در جهت حفظ و صیانت از سلامت مردم تلاش کرده در شیوهٔ برگزاری مراسم ها تغییراتی را ایجاد کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام غلامحسین شهسواری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت چهل ویکمین سالگرد تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محل این نهاد برگزار شد، گفت: شورای هماهنگی 41 سال پیش به فرمان بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی به منظور ایجاد وحدت رویه و حفظ انسجام در برگزاری مراسم و مناسبت های انقلابی تشکیل شد.

وی افزود: این نهاد در طول بیش از 4 دهه از عمر خود همواره شاهد فراز و فرودهایی بوده است، اما همواره توانسته در برگزاری مراسم و مناسبت ها نقش مؤثری را ایفا کند.

شهسواری ادامه داد: این نهاد در برنامه ها نقش مؤذن را دارد و نقش اصلی با مردم است که پشتوانهٔ بزرگی برای برنامه ها محسوب می شوند.

وی در رابطه با اهمیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت این نهاد می فرمایند شورای هماهنگی بر اساس یک نیاز واقعی و صادقانه شکل گرفته و همواره بر اساس شناخت لحظه و نیاز عمل کرده است، این نهاد یکی از کهن ترین و باسابقه ترین نهادهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ایام کرونا شیوهٔ برگزاری مراسم ها تغییر کرد، اما هیچ برنامه ای تعطیل نشد

در ایام کرونا شیوهٔ برگزاری مراسم ها تغییر کرد، اما هیچ برنامه ای تعطیل نشد