مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 04:552021-08-03پزشكي

شبیخون کرونا به مازندران


طی روزهای گذشته وضع بستری شدگان بیماران کرونایی در مازندران وخیم تر شده و افزایش چشمگیری را شاهد هستیم به طوری که تاکنون 3404بیمار مبتلا به کووید 19در بیمارستان های استان بستری هستند.

- ایسنا/مازندران طی روزهای گذشته وضع بستری شدگان بیماران کرونایی در مازندران وخیم تر شده و افزایش چشمگیری را شاهد هستیم به طوری که تاکنون 3404بیمار مبتلا به کووید 19در بیمارستان های استان بستری هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،سید عباس موسوی رییس این دانشگاه، اعلام کرد: ظرف 24 ساعت گذشته تعداد 502 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: ظرف همین مدت تعداد 432 نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هم اکنون 2378 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد 354 نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

آخرین آمار کرونا در بابل بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل در حال حاضر 1026 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبیخون کرونا به مازندران

شبیخون کرونا به مازندران