مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 04:352021-08-03اجتماعي

شناسایی کانون های گرد و غبار شهر همدان/ ضرورت اختصاص بودجه


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان با بیان اینکه باید کانون های گرد و غبار شهر همدان شناسایی شود از ضرورت اختصاص بودجه برای مطالعه در این زمینه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محسن جعفری نژاد چگونه می خواهیم مدیریت کنیم و چه چیزهایی تحت تاثیر قرار می دهد.

وی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد اجرای عملیات عمرانی و خاکبرداری، ساخت و ساز، وجود و رهاسازی نخاله ساختمانی و پاکسازی دیرهنگام برخی محله ها از جمله علل بالا بودن غلظت گرد و غبار در برخی نقاط نسبت به سایر محله های شهر هنگام وزش باد است.

جعفری نژاد بسطامی بیان کرد: شهرداری همدان در نشست اعضای کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا، مکلف به ساماندهی نخاله های ساختمانی و هشدار به پیمانکاران برای کنترل کانون های نقطه ای گرد و غبار شد تا در صورت وزش باد شاهد افزایش غلظت و آلودگی هوا نباشیم.

وی عنوان کرد: با توجه به قرار گرفتن هوای استان در شرایط ناسالم از پنجشنبه هفته گذشته به مدت چند روز متوالی کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا به میزبانی حفاظت محیط زیست همدان تشکیل شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان با اشاره به ضرورت اختصاص بودجه برای مطالعه کانون های گرد و غبار در همدان  افزود:  نیاز است با اختصاص بودجه از سوی سازمان مدیریت و برنامه و بودجه، مطالعه کانون های گرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی کانون های گرد و غبار شهر همدان/ ضرورت اختصاص بودجه

شناسایی کانون های گرد و غبار شهر همدان/ ضرورت اختصاص بودجه