مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 04:352021-08-03پزشكي

واکسیناسیون خبرنگاران و رانندگان استان مرکزی آغاز شد


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بر اساس اولویت بندی سند ملی واکسیناسیون و ابلاغ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انجام واکسیناسیون علیه کووید 19 برای چندین گروه دیگر در استان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از دانشگاه علوم پزشکی، یاسر قربانی اظهار کرد: پیرو بررسی و اعلام گروه های جدید هدف واکسیناسیون و بر اساس ابلاغیه ارسال شده، خبرنگارانی که اسامی آنها توسط اداره کل ارشاد تنظیم و ارسال شده و همچنین خبرنگاران سازمان صدا و سیما که اسامی آنها توسط مدیرکل این سازمان به دانشگاه علوم پزشکی اراک ارسال شده است، می توانند، امروز سه شنبه 12 مرداد از ساعت 8 صبح تا 13:30 ظهر با مراجعه به سالن یادگار امام واقع در شهرک گردو، خیابان فارابی واکسن خود را دریافت کنند.

وی در خصوص واکسیناسیون مطابق سند ملی، واکسیناسیون رانندگان وسایل نقلیه عمومی طبق لیست اعلام شده سازمان تاکسیرانی نیز از امروز در سالن شهید ساکی و سالن شهرداری رأس ساعت 8 صبح آغاز می شود.

قربانی در ادامه تصریح کرد: واکسیناسیون اساتید حوزه نیز امروز در مرکز واکسیناسیون مصلی بیت المقدس اراک انجام می شود.

وی زمان واکسیناسیون زندانیان را فردا اعلام کرد و گفت: همکاران واکسیناتور به زندان مرکزی شهر اراک رفته و واکسن این گروه از جامعه هدف را تزریق خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون خبرنگاران و رانندگان استان مرکزی آغاز شد

واکسیناسیون خبرنگاران و رانندگان استان مرکزی آغاز شد