مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 04:352021-08-03سياسي

نظام اداری ناکارآمد مثل باتلاق است/ چاره ای جز تحول نداریم


یک کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه نظام اداری ناکارآمد مثل باتلاق است گفت: چاره ای جز گام نهادن در مسیر اصلاح نظام اداری کشور نداریم.

- ، مسعود رضایی کارشناس مسائل سیاسی و پژوهشگر تاریخ معاصر در یادداشتی با عنوان تحول نظام اداری گفت: واقعیت بسیار تلخ این است که یک نظام اداری ناکارآمد بسان باتلاقی است که قادر است هر فرد و برنامه و انگیزه و شور و شوق و امیدی را ولو آن که به بزرگی کوه دماوند باشد، در خود فرو برد.

وی ادامه داد: اصلاح و تحول نظام اداری کشور، اصلی ترین برنامه ای است که جناب آقای رییسی باید در ابتدای مسئولیت خطیر خود در مقام ریاست جمهوری آن را در نظر داشته باشد.

وی با تاکید کرد: بالا بردن کارآمدی و بازدهی، سرعت گیری انجام امور و وظایف، پیراستن وزارتخانه از مفاسد اقتصادی، جلوگیری از کم کاری و کاهلی، افزایش نظم و انتظام در امور، استقرار نظام شایسته سالاری، برقراری نظام تشویق و تنبیه مبتنی بر واقعیات، ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

مسعود رضایی اظهار داشت: تبدیل نظام اداری موجود به نظام اداری مطلوب، کار آسان و سریعی نیست اما این نیز واضح است که برای سرعت گیری در پیشرفت و ترقی واقعی کشور و عقب نماندن از دیگران و بلکه تبدیل شدن به پیشتاز در این عرصه همانگونه که در چشم انداز 20 ساله بر آن تأکید شده است، چاره ای جز گام نهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام اداری ناکارآمد مثل باتلاق است/ چاره ای جز تحول نداریم

نظام اداری ناکارآمد مثل باتلاق است/ چاره ای جز تحول نداریم