مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 04:252021-08-03پزشكي

ایجاد قطب های بهداشت و درمان در دانشگاه ها/ دانشگاه شهید بهشتی قطب دیابت شد


سرپرست دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم از ایجاد قطب های بهداشت درمان در دانشگاه ها برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

- مجید صفاری نیا در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برنامه های مراکز مشاوره در سال تحصیلی جدید گفت: برنامه های مراکز مشاوره در سال تحصیلی جدید بسیار گسترده است.

وی ادامه داد: یکی از برنامه هایی که در حوزه بهداشت و درمان دانشگاه ها برای سال تحصیلی جدید پیش بینی شده است ایجاد قطب های بهداشت درمان در دانشگاه ها است.

سرپرست دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم افزود: به عنوان مثال در حال حاضر تعدادی از دانشجویان مبتلا به دیابت هستند که برخی از مراکز بهداشت و درمان دانشگاه برای ارائه مشاوره و خدمات در این زمینه فعال می شوند و به تمام دانشجویان سراسر کشور در این حوزه مشاوره و خدمات ارائه می دهند.

وی افزود: در مورد فشار خون، بیماری قلبی، سبک تغذیه و بیماری های دیگر نیز به همین شکل خواهد بود، به عنوان مثال مرکز بهداشت و درمان دانشگاه شهید بهشتی به عنوان مرکز و قطب دیابت معرفی شده است و به تمام دانشجویان کشور در این زمینه خدمات تلفنی و حضوری ارائه می دهد.

وی ادامه داد: بحث غربالگری دانشجویان، بازید خوابگاه ها، کنترل ایمنی و امنیت خوابگاه ها همه در دستور کار قرار دارند، محرک هایی که می تواند در دانشگاه ها ایجاد حادثه کند نیز مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد قطب های بهداشت و درمان در دانشگاه ها/ دانشگاه شهید بهشتی قطب دیابت شد

ایجاد قطب های بهداشت و درمان در دانشگاه ها/ دانشگاه شهید بهشتی قطب دیابت شد