مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 04:252021-08-03پزشكي

تزریق واکسن مانع انتشار ویروس نیست


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: تزریق واکسن ضد کرونا مانع انتشار کووید-19 نیست بلکه از مرگ و میرهای ناشی از این ویروس جلوگیری می کند.

- ایسنا/اردبیل معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: تزریق واکسن ضد کرونا مانع انتشار کووید-19 نیست بلکه از مرگ و میرهای ناشی از این ویروس جلوگیری می کند.

اصغری 12 مرداد ماه در جریان بازدید از بیمارستان امام خمینی اردبیل اظهار کرد: ما شرایط سختی را در انتشار دلتا کرونا در استان شاهد هستیم به طوری که تعداد بیماران با بستری روزانه 100 نفر در بیمارستان های استان به 539 نفر افزایش یافته است.

وی خطرناک بودن دلتا ویروس را با انتشار سریع در گروه های سنی مختلف یادآور شد و تصریح کرد: حتی در مراکز بیمارستانی بوعلی ویژه کودکان 200 نفر مراجعه روزانه داشتیم که منجر به بستری شدن 9 کودک بر اثر ابتلا به دلتا کرونا شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ویروس وحشی دلتا کرونا را قدرت سرایت بسیار بالا خطرناک توصیف کرد و گفت: در کنار انتشار این ویروس و برخی بی توجهی ها و غفلت ها، همکاران ما سرعت واکسیناسیون را افزایش دادند به گونه ای که تاکنون 182 هزار دز واکسن در استان تزریق شده که 141 هزار دز در نوبت اول و 40 هزار دز در نوبت دوم بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق واکسن مانع انتشار ویروس نیست

تزریق واکسن مانع انتشار ویروس نیست