مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 04:202021-08-03سياسي

مکاتبه ابتکار با قالیباف در خصوص خطرات طرح صیانت برای کسب وکار زنان


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری در دولت دوازدهم، از مکاتبه خود با رییس مجلس در خصوص طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی و مخاطرات جدی آن برای کسب و کار مجازی و واقعی ‎زنان خبر داد.

- معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری در دولت دوازدهم، از مکاتبه خود با رییس مجلس در خصوص طرح "صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی" و مخاطرات جدی آن برای کسب و کار مجازی و واقعی ‎زنان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه ابتکار در حساب توییتری خود نوشت: ‏طی مکاتبه ای با ریاست مجلس مخاطرات جدی ‎طرح صیانت از فضای مجازی را برای هزاران کسب و کار مجازی و واقعی ‎زنان تلاشگر و کار افرین این سرزمین اعلام کردم و نسبت به تبعات سیاست های محدود کننده در این عرصه هشدار دادم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بررسی طرح 37 ماده ای حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی موسوم به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی بر اساس اصل 85 قانون اساسی ششم مرداد ماه در مجلس به تصویب رسید که واکنش بسیاری از دارندگان کسب وکارهای خرد در این فضا از جمله زنان را به همراه داشت.

این در حالی است که رییس مجلس پس از این واکنش ها اعلام کرده بود مسدود سازی اینستا و واتساپ برنامه مجلس نیست و طرح درخصوص ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکاتبه ابتکار با قالیباف در خصوص خطرات طرح صیانت برای کسب وکار زنان

مکاتبه ابتکار با قالیباف در خصوص خطرات طرح صیانت برای کسب وکار زنان