مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 04:152021-08-03سياسي

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی ساختمان در کردستان


رییس اداره نظام مهندسی، مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی کردستان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی در روزهای 13، 14 و 15 ماه جاری با حضور 6472 داوطلب از سراسر استان خبر داد.

- خالد اصلانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: آزمون ورود به حرفه  در استان کردستان در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه در نوبت صبح و در روز جمعه در نوبت صبح و بعد از ظهر همزمان با سراسر کشور در 3حوزه امتحانی  ودر شهرهای سنندج، سقز وقروه برگزار می شود.

اصلانی ادامه داد: این آزمون به منظور صدور پروانه اشتغال برگزار می شود و افرادی که بتوانند نمره قبولی در آزمون را کسب کنند از سوی راه و شهرسازی پروانه اشتغال به کار دریافت می کنند.

وی گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده آزمون های ورود به حرفه مهندسان و کاردان ها در رشته های معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی، ترافیک و نقشه برداری و همچنین تعیین صلاحیت معماران تجربی و کارشناسی ماده 27 جهت اخذ پروانه اشتغال به کار به طور همزمان  با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در کل کشور برگزار می شود.

وی افزود: تعداد کل داوطلبین 6 هزار و 472 نفر است که 4 هزار و 817 نفر در سنندج و در محل دانشگاه کردستان، یک هزار و 78 نفر در سقز و در محل انشگاه آزاد اسلامی واحد سقز و 577 نفر نیز در شهر قروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی ساختمان در کردستان

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی ساختمان در کردستان