مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 04:152021-08-03بين الملل

کانادا هم به کارزار ضدایرانی صهیونیست ها پیوست


دولت اتاوا هم به جمع کشورهایی پیوست که بدون هیچ مدرکی، در ماجرای حمله به نفتکش صهیونیستی، انگشت اتهام را به سمت ایران نشانه رفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کانادا نیز با انتشار پیامی در صفحه توییتر وزارت خارجه این کشور، به کارزار جدید آمریکا و متحدانش علیه ایران پیوست.

دولت اتاوا در این پیام مدعی شد: کانادا حمله به نفتکش مرسر استریت را که طبق اطلاعات بین المللی توسط ایران انجام شده است، محکوم می کند.

ما از تلاش جامعه بین الملل در تأمین امنیت و واداشتن ایران به پاسخگویی در قبال این اقدام غیر مسئولانه حمایت می کنیم.

اشاره دولت کانادا به حمله پهپادی است که پنجشنبه گذشته علیه یک نفتکش اسراییلی در دریای عمان انجام گرفت و رژیم صهیونیستی بدون ارائه هرگونه مدارکی، آن را به ایران نسبت داد.

بلافاصله بعد از طرح این اتهام، آمریکا، انگلیس، رومانی و در نهایت کانادا در اقدامی هماهنگ با رژیم صهیونیستی هم صدا شدند و حتی ادعا می کنند که پاسخی جمعی به این اقدام خواهند داد.

این در حالی است که سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با انتشار مطلبی در حساب کاربری اش در توییتر نوشت: ایران به عنوان ضامن امنیت خلیج فارس بیانیه های تحریک آمیز و به صورت هماهنگ طراحی شده از سوی انگلستان و آمریکا را قویاً محکوم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانادا هم به کارزار ضدایرانی صهیونیست ها پیوست

کانادا هم به کارزار ضدایرانی صهیونیست ها پیوست