مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 04:052021-08-03سياسي

مسئولان حق ناامید کردن مردم را ندارند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مسئولان حق ناامید کردن مردم را در پشتیبانی از نظام اسلامی ندارند.

- ایسنا/اردبیل رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مسئولان حق ناامید کردن مردم را در پشتیبانی از نظام اسلامی ندارند.

حجت الاسلام باقری 12 مرداد ماه در مراسم گرامیداشت سالگرد تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اردبیل اظهار کرد: یکی از محورهای اساسی فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری آیین های ملی، مذهبی تقویت مؤلفه های امیدآفرینی در جامعه است که در این زمینه اهداف و برنامه های مختلفی در حال اجراست.

وی تصریح کرد: در کنار این امر تقویت بصیرت افزایی و همچنین دشمن شناسی از رویکردهای فرهنگی و تبلیغی شورای هماهنگی است که در مناسبت های مختلف سعی بر این است تا این دیدگاه مورد توجه و تقویت قرار گیرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل ضرورت تقویت همدلی و همزبانی را در جامعه یادآور شد و گفت: برای عبور از تحریم های ظالمانه استکبار جهانی، تقویت خودباوری نیز امر بسیار مهم و ارزشمند به شمار می رود.

باقری به تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال 59 و به فرمان امام راحل اشاره کرد و افزود: این نهاد عمومی و غیردولتی بدون دریافت اعتبار دولتی سعی می کند تا در برگزاری برنامه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان حق ناامید کردن مردم را ندارند

مسئولان حق ناامید کردن مردم را ندارند