مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 03:552021-08-03ورزشي

سامانه جدید طرح های پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی راه اندازی شد


پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی سامانه جدید طرح های پژوهشی خود را رونمایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، به منظور تسریع در رسیدگی به امور مربوط به طرح های پژوهشی، سامانه جدید این طرح ها باقابلیت های مناسب و به روز راه اندازی شد.

بر اساس این گزارش، همه امور مربوط به گردش کار طرح های پژوهشی شامل: ارسال پروپوزال، داوری، نظارت و کارشناسی طرح ها تا خاتمه کار در این سامانه انجام و تمام فرآیند های مربوط به طرح ها به صورت کاملاً الکترونیکی و با استفاده از سامانه های اطلاع رسانی انجام می شود.

نظر به توسعه علوم ورزشی در دنیا و نزدیک شدن مطالعات حوزه علوم ورزشی کشور به استاندارد های بالای بین المللی، لازم است تا مسیر خود را همسو با حرکت جهانی تنظیم نموده و برای پیشرفت در حوزه های مختلف این دانش، هدف گذاری و برنامه ریزی نماییم.

گفتنی است، پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به منظور پاسخ گویی به نیاز های دستگاه های مختلف در عرصه ورزش، در دو دهه اخیر بیش از 400 پژوهش عمدتاً کاربردی و ملی را اجرا نموده و سعی داشته است پاسخگوی نیاز های پژوهشی کشور در این زمینه باشد.

بدین منظور پژوهشگاه تربیت بدنی به عنوان تنها پژوهشگاه ملی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مصمم است تا به عنوان هسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه جدید طرح های پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی راه اندازی شد

سامانه جدید طرح های پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی راه اندازی شد