مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 03:552021-08-03بين الملل

سفیر ایران در انگلیس: چرا کسی حمله به کشتی های ایرانی را محکوم نمی کند؟


رژیم اسراییل به طرق مختلف مسئولیت حمله به کشتی های ایران و خرابکاری در تاسیسات هسته ای کشور ما را که می توانست جان هزاران انسان دا در معرض خطر قرار دهد را می پذیرد و حتی به آن افتخار می کند - رژیم اسراییل به طرق مختلف مسئولیت حمله به کشتی های ایران و خرابکاری در تاسیسات هسته ای کشور ما را که می توانست جان هزاران انسان دا در معرض خطر قرار دهد را می پذیرد و حتی به آن افتخار می کند سفیر ایران ادعای دولت انگلیس در مورد مداخله جمهوری اسلامی در ماجرای حمله به کشتی صهیونیستی مرسر استریت در دریای عمان را ناپخته و شتابزده توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محسن بهاروند که روز دوشنبه به وزارت خارجه انگلیس فراخوانده شده بود به اندرو انگلند خبرنگار سیاست خارجی روزنامه فایننشال تایمز گفت: واکنش لندن در این باره و متهم کردن ایران بدون داشتن مدارک و مستنداتی در این زمینه،شتابزده و ناپخته بود.

در غرب آسیا تنش های زیادی وجود دارد از یمن و افغانستان گرفته تا سوریه و لبنان،چرا انگلیس باید در این منطقه پرتنش، با شتاب و بدون ارائه مدارک و مستندات ایران را متهم کند؟ در منطقه ما بازیگر تجاوزگری مانند رژیم اسراییل وجود دارد که هر لحظه آماده است اقدامی علیه سایر کشورها انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ایران در انگلیس: چرا کسی حمله به کشتی های ایرانی را محکوم نمی کند؟

سفیر ایران در انگلیس: چرا کسی حمله به کشتی های ایرانی را محکوم نمی کند؟