مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 03:302021-08-03سياسي

دولت جدید قدرت احزاب را افزایش و به تحزب گرایی اهمیت دهد


رییس خانه احزاب در خراسان رضوی گفت: خواسته من از دولت سیزدهم این است که قدرت احزاب را افزایش دهد و به آن ها اهمیت داده و سعی کند با استفاده از احزاب کشور را اداره کند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس خانه احزاب در خراسان رضوی گفت: خواسته من از دولت سیزدهم این است که قدرت احزاب را افزایش دهد و به آن ها اهمیت داده و سعی کند با استفاده از احزاب کشور را اداره کند.

محمدعلی گندمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در چند سال ابتدایی انقلاب و همچنین در دولت اصلاحات، احزاب تا حدی قادر به انجام نقش آفرینی در کشور بودند، اظهار کرد: اما پس از این دوران به طور کلی اهمیت احزاب نادیده گرفته شد.

دولت آقای احمدی نژاد هیچ نقشی برای احزاب قائل نبود و حتی آقای روحانی نیز با وجود اینکه با حمایت اصلاح طلبان به قدرت رسیده بود، اما حاضر نشد حتی یک جلسه با شورای مرکزی اصلاح طلبان کشور تشکیل دهد.

وی افزود: برخوردهای این چنینی که دولت ها در ایران با احزاب دارند، برخوردهای نادرستی است و اگر قرار باشد این رویه ادامه پیدا کند و دولت های بعدی نیز در قبال احزاب چنین رفتارهایی داشته باشند، دیگر بود و نبود احزاب هیچ فرقی ندارد؛ چراکه از طرفی بیان می شود ما در کشور حزب داریم و از طرفی دیگر چون این احزاب قادر به نقش آفرینی نیستند، هیچ خاصیتی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت جدید قدرت احزاب را افزایش و به تحزب گرایی اهمیت دهد

دولت جدید قدرت احزاب را افزایش و به تحزب گرایی اهمیت دهد