مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 03:102021-08-02بين الملل

نتانیاهو: «سیاست غافلگیری» ضامن موفقیت عملیات های ضدایرانی است


نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی می گوید اطلاع رسانی به آمریکا درباره آنچه که می خواهیم علیه ایران انجام دهیم، ریسک افشای اطلاعات از سوی رسانه ها و در نهایت ناکامی عملیات ها را افزایش می دهد.

- به نقل از تایمز اسراییل، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی مدعی است که رویکرد کابینه جدید این رژیم مبنی بر عدم اتکا به سیاست غافلگیری ، می تواند به افشای عملیات های ضدایرانی تل آویو منجر شود.

در مقابل، سیاست عدم غافلگیری که نفتالی بنت نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی در پیش گرفته است، به منزله تبادل اطلاعات با آمریکا پیش از هرگونه اقدام علیه ایران است.

نتانیاهو آن طور که خودش ادعا می کند، طی دوره زمامداری، تبادل اطلاعات در این سطح را به ضرر امنیت اسراییل و مانع از آزادی عمل در قبال برنامه هسته ای ایران تلقی می کرد.

وی در توضیح این ادعا افزود: ممکن است اطلاعاتی که با آمریکا به اشتراک گذاشته می شود، به رسانه های بزرگ درز پیدا کند و به این ترتیب، عملیات های ما ناکام می ماند.

برای همین است که من طی 10 سال گذشته، به درخواست رؤسای جمهور آمریکا برای اطلاع رسانی به آنها درباره اقداماتی که می خواهیم انجام دهیم؛ پاسخ منفی دادم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو: «سیاست غافلگیری» ضامن موفقیت عملیات های ضدایرانی است

نتانیاهو: «سیاست غافلگیری» ضامن موفقیت عملیات های ضدایرانی است