مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 03:052021-08-02سياسي

رویکرد شورای پنجم به شهر، فضایی برای زندگی بود


رییس شورای شهر شیراز با تاکید بر اینکه شورای پنجم به شهر به مثابه فضایی برای زندگی نگاه کرده است، گفت: از همین رو ایجاد و توسعه محیط های آرام و امن برای زندگی شهروندان در دستور کار بوده است.

- ایسنا/فارس رییس شورای شهر شیراز با تاکید بر اینکه شورای پنجم به شهر به مثابه فضایی برای زندگی نگاه کرده است، گفت: از همین رو ایجاد و توسعه محیط های آرام و امن برای زندگی شهروندان در دستور کار بوده است.

سید عبدالرزاق موسوی شامگاه دوشنبه 11 مرداد در آیین افتتاح فاز دوم و سوم پیاده راه استاد شجریان و نیز بهسازی و توسعه باغ بانوان واقع در منطقه 6 شهرداری شیراز، این دستاوردها را اقدامی بزرگ دانست و از تمامی دست اندرکاران این دو پروژه قدردانی کرد.

او با بیان اینکه ایجاد فضاهای تعاملی محصول برنامه ریزی و سیاست هایی است که شورای پنجم بنیان گذاشت و شهرداری کلانشهر شیراز هم به خوبی به آن ها عمل کرد، افزود: در دوره پنجم به مساحت فضاهای سبز شهری و نیز پیاده راه ها اضافه شده است.

موسوی پشتوانه این رویکرد را آموزه های اسلامی و دینی دانست و اظهار کرد: ضروری است در شهر محیط هایی امن ایجاد شود که از سلامت و امنیت روحی و جسمی نیز برخوردار باشد.

رییس شورای شهر شیراز دو شاخصه مهم شهری مطلوب را ایجاد احساس امنیت و نیز وسعت فضاهای عمومی فیزیکی و غیرفیزیکی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد شورای پنجم به شهر، فضایی برای زندگی بود

رویکرد شورای پنجم به شهر، فضایی برای زندگی بود