مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 03:052021-08-02اقتصادي

راه آهن اردبیل – مغان 50 هزار میلیارد تومان اعتبار می خواهد


نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: خط ریلی اردبیل به سمت مغان 50 هزار میلیارد تومان اعتبار می خواهد که این پروژه دارای ردیف ملی است.

- ایسنا/اردبیل نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: خط ریلی اردبیل به سمت مغان 50 هزار میلیارد تومان اعتبار می خواهد که این پروژه دارای ردیف ملی است.

ولی اسماعیلی روز دوشنبه 12 مردادماه در جریان بازدید از طرح های توسعه شهرستان گرمی اظهار کرد: از سال آینده عملیات احداث این خط ریلی به طول 283 کیلومتر آغاز خواهد شد که شهرستان گرمی نیز از مزایای این خط ریلی به عنوان یکی از ایستگاه های اصلی بهره مند خواهد شد.

وی تصریح کرد: قرار است با تکمیل راه آهن اردبیل – میانه و خط ریلی انتقالی به آقاباقر تا کارخانه سیمان و منطقه ویژه اقتصادی نمین از آن مسیر توسعه راه آهن به سمت مغان و عملیات اجرایی نیز به تناسب آن آغاز شود.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی به طرح موضوع منطقه آزاد و تلاش مجمع نمایندگان برای اجرایی شدن این پروژه را در سریعترین زمان یادآور شد و گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام تنها یک نقطه را برای اجرای منطقه آزاد مصوب کرده و ما با توجه به شرایط مرزی گرمی، آماده بودن اراضی بدون معارض تا 70 درصد و سایر اولویت ها شهرستان های بیله سوار و گرمی را بهترین نقطه راه اندازی منطقه آزاد در سطح است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن اردبیل – مغان 50 هزار میلیارد تومان اعتبار می خواهد

راه آهن اردبیل – مغان 50 هزار میلیارد تومان اعتبار می خواهد