مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 02:502021-08-02سياسي

واکسینه شدن 475 زندانی در زنجان


مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان گفت: در مرحله اول 475 زندانی در سطح استان برای بیماری کرونا واکسینه شدند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان گفت: در مرحله اول 475 زندانی در سطح استان برای بیماری کرونا واکسینه شدند.

حجت الاسلام حسین بنیادی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با واکسیناسیون زندانیان، اظهار کرد: با هدف حفظ سلامتی و کاهش استرس و اضطراب های ناشی از شیوع ویروس کرونا، در مرحله اول 475 زندانی در سطح استان علیه بیماری کرونا واکسینه شدند.

وی افزود: مسئولان و کادر درمان زندان های استان با قدرت در مقابل ورود ویروس کرونا به مجموعه زندان های استان مقابله کرده و خوشبختانه علی رغم محدودیت های موجود در فضای فیزیکی زندان ها، تاکنون مشکل خاصی در خصوص شیوع این بیماری در داخل زندان های استان مشاهده نشده است.

این مسئول ادامه داد: با توجه به حساسیت های خاص در خصوص حفظ سلامت زندانیان، مسئولان امر توجه ویژه در خصوص تامین واکسن برای همه زندانیان، کارکنان و سربازان زندان های استان بدون در نظر گرفتن شرایط سنی اعمال کرده اند.

مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی زنجان، با بیان اینکه در استان زنجان قریب به 2000 زندانی وجود دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با افزایش تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسینه شدن 475 زندانی در زنجان

واکسینه شدن 475 زندانی در زنجان